Powered By Blogger

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Gezdim Gördüm: Dogu Karadeniz 1

Ramazan öncesi kısa bir Doğu Karadeniz turu yaptık kalabalık bir grupla. Başta Oğulcuğum ile zorlanır mıyız diye düşündükse de (Oğulcuğum'un kara yolu ile ilk uzun yol yolculuğu olduğu için) sonra iyi ki gitmişiz diyorum.Canım oğlum büyümüş meğer hiç üzmedi de yormadı da bizi.
                                                                                                                     

     

                                            Sümela Manastırından Farklı bir manzara...



       

Ayder yaylasında bir özgür ruh...



      
Zil Kalesi



      

Muhteşem doğasıyla Rize


    

Uzun Göl

Aslında anlatacak ne çok şey var Doğu Karadeniz ile ilgili,çok güzel ama eminin yaşaması zor bir doğası var en başta... Şimdi daha iyi anlıyorum Karadeniz kadını neden bu kadar güçlü ve dik, bu doğa ancak güçlü olursan onunla yaşamana izin veriyor.Neden bu kadar kıvrak zekalı insanı var karadenizin onu da anladım biraz, pratik çözümlerin olmalı o yüksek dik yamaçlarda evler yapıp, içinde yaşamak için. Ben hayran kaldım dağına, ağacına, deresine, denizine Ayder'in, Uzun Ğöl' ün sakinliğine... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder